ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ PLAY THERAPY
Στο Play Therapy το παιδί, με την παρουσία ενός κατάλληλα εκπαιδευμένου ενήλικα, παίρνει βοήθεια, ανακουφίζεται και επιλύει συναισθηματικές συγκρούσεις και προβλήματα συμπεριφοράς, μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης.
Το Play Therapy χρησιμοποιείται, επίσης, επιτυχώς με εφήβους, ενήλικες και οικογένειες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΕΣ
Ελληνική Εταιρεία Παιγνιοθεραπείας (Play Therapy Greece),
Τηλέφωνα: 210 7796100 και 6985577627,
Email: playtherapygreece@gmail.com
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για
Οποιονδήποτε θα ενδιαφερόταν να γνωρίσει το Play Therapy ή να αναπτύξει τις δεξιότητες του στην δουλειά του με τα παιδιά. Επίσης για εκείνους που θα ήθελαν να πάρουν μια απόφαση, προκειμένου να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Play Therapy.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες που εργάζονται με παιδιά και φοιτητές αντίστοιχων σχολών, αλλά και σε όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με παιδιά σε επαγγελματικό ή προσωπικό επίπεδο.
Ενδεικτικά απευθύνεται σε
Κλινικούς Ψυχολόγους, Ψυχιάτρους, Παιδοψυχιάτρους και Παιδιάτρους, Συμβούλους Ψυχικής Υγείας, Ψυχοθεραπευτές, Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Δασκάλους, Καθηγητές, Νηπιαγωγούς, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Νοσηλευτές, γονείς, κά.
Περίληψη
Στο 8ωρο Βιωματικό Εισαγωγικό Πρόγραμμα «Εισαγωγή στο Play Therapy – Η Δύναμη του Παιχνιδιού» θα παρουσιάσουμε κυρίως τις μη-κατευθυντικές τεχνικές παιχνιδιού, οι οποίες βασίζονται στο ανθρωπιστικό προσωποκεντρικό μοντέλο του Carl Rogers και την δουλειά των Virginia Axline, και Violet Oaklander. Θα παρουσιάσουμε συνοπτικά, μερικά από τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην προσέγγιση μας στο Play Therapy, η οποία διδάσκεται από την Play Therapy Greece και πιστοποιείται διεθνώς από την Play Therapy International (PTI). Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να βιώσουν για τον εαυτό τους την εμπειρία του play therapy, με συμβολικό τρόπο, μέσα από τον δίσκο με την άμμο τη μουσική, την κίνηση, τη ζωγραφική κλπ.
Θα συζητηθούν επίσης οι επαγγελματικές προοπτικές και οι προϋποθέσεις, για κάποιον που θα ήθελε να εκπαιδευτεί στην προσέγγιση αυτή, προκειμένου να δουλεύει θεραπευτικά με παιδιά.