ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Νέλλη Μπουκουβάλα

Μπουκουβάλα Νέλλη

Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική και το Play Therapy, συνέχισε με την θεραπεία τραύματος EMDR και CRM (Comprehensive Resource Model), το EFT για θεραπεία ζεύγους (Emotional Focused Couples Therapy by Sue Johnson), το Theraplay, το Circle of Security Parenting (COS-P και το 10days intensive COS), το Dimentional Maturation Model (DMM by Patricia Crittenden), 1st level Sand Play Therapy κλπ
Είναι εκπαιδευμένη από την Dr. Mills στο μοντέλο StoryPlay® και διαπιστευμένη από την ίδια ως εκπαιδεύτρια, facilitator και επόπτρια.
Παράλληλα είναι ιδρύτρια της Play Therapy Greece, Certified Play Therapist, Certified Clinical Supervisor και από το 2014 είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια για το Play Therapy και την Κλινική Εποπτεία.
Ιδιαίτερα για παιδιά έχει ολοκληρώσει την πιστοποίηση της στο Theraplay και έχει εκπαιδευτεί στο Filial Play Coaching, στον Παιδιατρικό Ύπνο (Paediatric Sleep Training for Professionals), την αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI – Sensory Integration for Therapists), στην θεραπεία attachment DDP (Dyadic Developmental Psychotherapy by Daniel Hughes), στο Circle of Security Intervention (COS-I), και στα αξιολογητικά προγράμματα attachment: The Meaning of the Child (MotC) και Marshak Interaction Method (MIM).
Η μακρόχρονη εκπαιδευτική της εμπειρία και η διαρκής επιμόρφωση της σε διαφορετικά μοντέλα και προσεγγίσεις, παρέχει εγγύηση για την ποιότητα των εκπαιδεύσεων που παρέχει. Έχει για πολλά χρόνια, πλούσια εμπειρία σε εκπαιδεύσεις στα δύο επίπεδα του Play Therapy, Certificate και Diploma, την εκπαίδευση Εποπτών σε Αγγλία και Ελλάδα, το StoryPlay®,το Circle of Security – Parenting, ενώ παράλληλα έχει διεξάγει πολλά εργαστήρια για θεραπευτές πάνω στην Νευροβιολογία, το Attachment, την Ηθική και Δεοντολογία στην εργασία με παιδιά, την «Δύναμη του Παιχνιδιού», τα Όρια και άλλα.
Είναι πλήρες μέλος του Play Therapy International (PTI) και ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας (ΕΠΒΕ – HAPCEA) και πέρα από το εκπαιδευτικό της έργο, εργάζεται θεραπευτικά, στο προσωπικό της γραφείο στην Play Therapy Greece, με παιδιά, εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια, γονείς, οικογένειες και ομάδες.

Ρουμπίνη Βασιλοπούλου

Βασιλοπούλου Ρουμπίνη, MSc, ECP

Κατέχει πτυχίο Βιολογίας (Πανεπιστήμιο Πατρών, Μanagement (LOMA) και Προσωποκεντρικής Συμβουλευτικής (Strathclyde-ICPS).
Έχει εκπαιδευτεί ως Προσωποκεντρική εκπαιδεύτρια και επόπτρια.
Επίσης στην Αντλεριανή προσέγγιση, την θεραπευτική ύπνωση, στο Focusing, την θεραπεία ζευγαριών και ομάδων και την συμβουλευτική παρέμβαση σε επιζώντες μεγάλων καταστροφών. Παρακολούθησε ακόμα διετές πρόγραμμα Βασικών αρχών Ψυχολογίας
καθώς και πληθώρα μικρότερων προγραμμάτων τόσο ψυχολογίας όσο και Business.
Συνεργάστηκε με το ICPS College ως εκπαιδεύτρια στις μεταπτυχιακές ομάδες Συμβουλευτικής επί 8 χρόνια. Επίσης στο Εκπαιδευτικό κέντρο «Ύπαρξη» (2021-2023), ως senior εκπαιδεύτρια (φοιτητών/ριων και εκπαιδευτριών), όπου σχεδίασε και εκπόνησε
εκπαιδευτικά προγράμματα, εκπαιδευτικές διαδικασίες κ.α.,
Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια και επόπτρια, ως εκ τούτου θεωρεί απαραίτητο να θεραπεύεται και να εποπτεύεται δια βίου.
Έχει παρουσιάσει πλήθος ομιλιών και βιωματικών εργαστηρίων σε επαγγελματικά συνέδρια της ΕΕΣ και της ΕΠΒΕ και εκπαιδεύει στην δεοντολογία και συμβουλευτική εναλλακτικούς θεραπευτές/τριες.
Ιδρυτικό μέλος της Ε.Π.Β.Ε. Επίσης μέλος της EAP και ΕΕΨΕ της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής Εταιρίας Συμβουλευτικής (ΕΕΣ και EAC) και της WAPCEPC.
Έχει συγγράψει με την Δρ. Κεφαλοπούλου ένα κεφάλαιο στο βιβλίο του Π. Ασημάκη «Η Εκπαίδευση των Ψυχοθεραπευτών στην Ελλάδα».
Ιδιαίτερα προσωπικά και επαγγελματικά της ενδιαφέροντα: «το σχετίζεσθαι», «η σχέση μας με την εξουσία» και μότο της δανεισμένο από τον Εγγονόπουλο «Πρέπει να ζεις όπως σκέφτεσαι, αλλιώς θα καταλήξεις να σκέφτεσαι όπως ζεις».

Γεωργία Ασλανίδου

Γεωργία Ασλανίδου

Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές σπουδές στο Institute of Education – University College of London (MSc in Psychology of Education, Distinction) και διδακτορικό στο τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. με θέμα την ψυχική ανθεκτικότητα σε παιδιά εξαρτημένων γονέων.

Εκπαιδεύτηκα στη Συστημική – Οικογενειακή Θεραπεία και Συμβουλευτική και στη συνέχεια εξειδικεύτηκα στη Συστημική Θεραπεία Παιδιών και Εφήβων. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις διαφόρων θεματικών, όπως κατάθλιψη, άγχος, ψυχοσωματικές ενοχλήσεις, μετατραυματική διαταραχή του στρες, κα.

Ολοκλήρωσα την εκπαίδευση στο StoryPlay® (Level I, II, III), η οποία βασίζεται στην εφαρμογή των θεραπευτικών αρχών του Milton Erickson, του παιχνιδιού και των μεταφορών – ιστοριών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Παράλληλα, η κλινική μου πρακτική εμπνέεται από τις αρχές του Τheraplay® και του DDP (Dyadic Developmental Psychotherapy). Τα δύο αυτά θεραπευτικά μοντέλα στοχεύουν στην ενδυνάμωση του δεσμού γονέα – παιδιού και εφαρμόζονται για να συνοδεύσουν γονείς και παιδιά στο ταξίδι της σχέσης τους. Η αποτελεσματικότητα τους αναδεικνύεται επίσης σε θετές ή ανάδοχες οικογένειες.

Από το 2007 και για δεκαέξι χρόνια εργάστηκα ως ψυχολόγος στον ΟΚΑΝΑ, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε θέματα που αφορούσαν την υποστήριξη των παιδιών όταν οι γονείς κάνουν χρήση ουσιών και την ενίσχυση του γονεϊκού ρόλου. Επιθυμία μου ήταν να μοιραστώ με τα παιδιά και τους γονείς την πεποίθηση ότι το φως τρυπώνει μέσα από τις ρωγμές μας (Anthem, 1992).
Συνεργάστηκα με το Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου και το Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων – Γ.Ν. Γ. Παπανικολάου.

Δίδαξα μαθήματα Ψυχολογικής Αξιολόγησης στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ. Από το 2021 συνεργάζομαι με το Συστημικό Ινστιτούτο Κύπρου ως εκπαιδεύτρια συστημικής ψυχοθεραπείας και από το 2020 με την Play Therapy Greece.
Είμαι μέλος της Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ), της European Family Therapy Association (EFTA) της British Psychological Association (BPS) και του Play Therapy Association (Associate member PTI).

https://gaslanidou.gr/

Ματίνα Βλάχου

Βλάχου Ματίνα

Τα τελευταία επτά χρόνια η Ματίνα Βλάχου υποστηρίζει παιδιά και τις οικογένειές τους στην Ελλάδα και την Κίνα, μέσα από τον ρόλο της θεραπεύτριας και της εκπαιδευτικού. Εμπνέεται από τη θεραπευτική δύναμη παιχνιδιού αλλά και τη βαθιά πίστη και την εμπιστοσύνη στο εγγενές δυναμικό των παιδιών.

Ξεκινώντας από την πεποίθηση, ότι τα παιδιά ανθίζουν συναισθηματικά και ψυχικά και μαθαίνουν καλύτερα, όταν ο εγκέφαλός τους είναι ήρεμος και δεν πλημμυρίζονται από άγχος, θυμό και άλλα «μεγάλα» συναισθήματα, η προσέγγισή της στη θεραπεία επικεντρώνεται στην δημιουργία ενσυναισθητικών και ασφαλών δεσμών και στην εναρμόνιση του μυαλού, του εγκεφάλου και του σώματος, αντλώντας στρατηγικές από τα τελευταία ευρήματα των νευροεπιστημών για την συν-ρύθμιση και τη ρύθμιση.

Είναι Certified Play Therapist. Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, κατεύθυνση Ψυχολογίας, του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και απέκτησε ΜΑ in Marketing από το Kingston University στο Λονδίνο. Εκπαιδεύεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας στην Προσωποκεντρική προσέγγιση του Carl Rogers.

Εργάζεται ιδιωτικά με παιδιά και γονείς, και είναι μέλος της ψυχοπαιδαγωγικής ομάδας ιδιωτικού σχολείου προσχολικής αγωγής και σχολικής εκπαίδευσης.

Ονειρεύεται να ταξιδέψει στην Ισλανδία και τη Λατινική Αμερική, και αγαπάει τη γιόγκα και τις τέχνες. Όταν δεν παίζει με μικρά ή μεγάλα παιδιά, απολαμβάνει τη φύση και καλό φαγητό με αγαπημένους φίλους.

Λύο Καλοβυρνάς

Καλοβυρνάς Λύο

Είμαι ψυχοθεραπευτής και σύμβουλος ψυχικής υγείας (counsellor), με τετραετείς σπουδές στο Κέντρο Ψυχοκοινωνικών Προσεγγίσεων και το Ελληνικό Κέντρο Focusing. Επίσης, είμαι πιστοποιημένος ψυχοθεραπευτής ζευγαριών (couples therapist) με τη μέθοδο EFT (Emotionally Focused Therapy) από το Ελληνικό Κέντρο Focusing, με πιστοποίηση από το Διεθνές Κέντρο Ποιότητας EFT (ICEEFT, Canada).
Είμαι μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας, της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Συμβουλευτικής.
Ως ψυχοθεραπευτής και σύμβουλος ψυχικής υγείας έχω δια βίου εποπτεία, η οποία με στηρίζει στο έργο μου, διασφαλίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρω.
Από το 2002, εργάζομαι στον τομέα της ψυχικής υγείας, κάνοντας ατομικές συνεδρίες, ομάδες αυτογνωσίας και προσωπικής ανάπτυξης για γυναίκες και άντρες, ομάδες αυτογνωσίας για γκέι άντρες και πολλά βιωματικά εργαστήρια για διάφορα θέματα, όπως η (μη) μητρότητα, η σεξουαλικότητα, η γυναικεία σεξουαλική επιθυμία, οι διάφορες μορφές οικογενειακής κακοποίησης, η οικονομική-κοινωνική κρίση κ.ά.
Η προσέγγιση που εφαρμόζω ονομάζεται Ελευθεροπαιδεία. Οι θεωρητικές βάσεις της είναι υπαρξιστικές και προσωποκεντρικές. Στην προσωποκεντρική προσέγγιση δίνεται έμφαση στον σεβασμό για τον άνθρωπο και στην πεποίθηση ότι ύψιστη σημασία έχει η σχέση ανάμεσα στον ψυχοθεραπευτή και τον θεραπευόμενο. Ως θεραπευτής ζευγαριών εφαρμόζω τη μέθοδο EFT με πιστοποίηση από το Διεθνές Κέντρο Ποιότητας EFT (ICEEFT, Canada).

Κατερίνα Λιόντη

Λιόντη Κατερίνα

Η Κατερίνα Λιόντη ξεκίνησε τις σπουδές της στον τομέα της Ανθρωπιστικής Παιδείας και είναι απόφοιτη του τμήματος της ελληνικής Φιλολογίας του ΑΠΘ.
Συνέχισε τις σπουδές της στο θέατρο και στον χώρο των Παραστατικών Τεχνών και είναι απόφοιτη της δραματικής σχολής «Αρχή». Έχει ασχοληθεί με το κομμάτι της εμψύχωσης σε παιδιά και ενήλικες καθώς και με το θέατρο ως ηθοποιός, χορογράφος και συγγραφέας.
Στην συνέχεια προχώρησε τις σπουδές της στον τομέα της Ανθρωπιστικής Ψυχολογίας της Προσωποκεντρικής προσέγγισης. Είναι κάτοχος του Μaster of Science in Person-Centred Counseling and Psychotherapy in University of Strathclyde με τιμητική διάκριση για την διπλωματική της έρευνα γύρω από τα είδη της γονεϊκής τυπολογίας και την ενσυναίσθηση.
Παράλληλα συνέχισε τις σπουδές της στην Παιγνιοθεραπεια στο PtGr και είναι πιστοποιημένη ειδική θεραπευτικού παιχνιδιού και Παιγνιοθεραπεύτρια από το PtGr και PTI.
Έχει εκπαιδευτεί στο Filial Play Coaching στην Αγγλία από το PTI, στο Circle of Security – Parenting από το PtGr και είναι συντονίστρια Σχολών Γονέων στο «Εξελικτικό Σύστημα» της Μαρίας Χουρδάκη.
Έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάλληλο για παιδιά προσχολικής ηλικίας και εργάζεται ως θεραπεύτρια παιδιών, εφήβων, ενηλίκων και συμβουλευτικής γονέων.
Είναι μέλος του PTI και της ΠΕΠΒ.

Δήμητρα Μάντζαρη
Μάντζαρη Δήμητρα

Η Δήμητρα Μάντζαρη είναι ψυχολόγος (αρ. άδειας 1436-28/06/2013), ενώ το 2017 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην πολιτισμική ανθρωπολογία από το Πάντειο Πανεπιστήμιο και στην προσωποκεντρική ψυχοθεραπεία από το University of Strathclyde. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως ψυχολόγος και συντονίστρια ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών σε διεθνείς οργανισμούς ανθρωπιστικής βοήθειας. Λόγω της κλινικής πρακτικής σε αυτό το πεδίο έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εξοικείωση με το τραύμα του εκτοπισμού και άλλων καταστροφικών γεγονότων, το δευτερογενές τραύμα, την ψυχική ανθεκτικότητα, την έμφυλη βία και ευρύτερα τη διαπολιτισμική
συμβουλευτική. Αντίστοιχα, μέσα από το ρόλο της συντονίστριας υπηρεσίας έχει αποκτήσει εμπειρία στο σχεδιασμό και συντονισμό προγραμμάτων ψυχικής υγείας για ευάλωτους πληθυσμούς και την εκπαίδευση επαγγελματιών σε ζητήματα ψυχικής υγείας (π.χ. Ψυχολογικές Πρώτες Βοήθειες, Διαχείριση Αυτοκτονικότητας).
Έχει εκπαιδευτεί στο Story Play Level I, καθώς αποσκοπεί να ενσωματώνει το παιχνίδι, τις ιστορίες και τη δημιουργικότητα ολοένα και περισσότερο στην θεραπευτική στήριξη ενηλίκων, όπως και την εκπαίδευση επαγγελματιών.
Τα θεωρητικά της ενδιαφέροντα κυμαίνονται μεταξύ προσωποκεντρικής ψυχοθεραπείας, κριτικής ψυχολογίας, καθώς και γύρω από εφαρμογές της συμβουλευτικής με άξονα τα κοινωνικά δικαιώματα.
Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα, παρέχοντας συνεδρίες στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Ευτέρπη Μαρίνη

Μαρίνη Ευτέρπη

Η Ευτέρπη Μαρίνη, Παιδοψυχίατρος και Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια Οικογένειας και Ζεύγους, γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε Ιατρική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και εκπαιδεύτηκε στην Παιδοψυχιατρική στα Νοσοκομεία «Γ. Γεννηματάς» (Ψυχιατρική Κλινική), Παίδων Πεντέλης (Νευρολογική Κλινική) και Παίδων «Η Αγία Σοφία» (Παιδοψυχιατρική Κλινική). Είναι κάτοχος του Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας και Πρόληψη Ψυχικών Διαταραχών» (MSc), της Ιατρικής Σχολής Αθηνών.
Της αρέσει να εμπλουτίζει και να εξελίσσει την κλινική της πρακτική με δημιουργικά εργαλεία και για αυτό εκπαιδεύτηκε στο μοντέλο STORY PLAY Level I.
Διατηρεί ιδιωτικό Ιατρείο από το 2014 και εργάζεται με παιδιά, εφήβους και οικογένειες.

Κατερίνα Μπάστα

Μπάστα Κατερίνα

H Κατερίνα Μπάστα  ξεκίνησε το 1999 ως Ηθοποιός, με ειδίκευση στο Physical Theater και το Βουβό Θέατρο. Έκανε την εκπαίδευση της στην Εμψύχωση Ομάδων, σπούδασε συμβουλευτική στην Προσωποκεντρική προσέγγιση και ολοκλήρωσε τις σπουδές της με το Master of Science in Person-Centred Counseling and psychotherapy in university of Strathclyde. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια του Gordon Hellas στον τομέα «Δεξιότητες Επικοινωνίας Αποτελεσματικού Γονέα». Έχει λάβει μετεκπαίδευση στην ανάλυση κίνησης στο σύστημα Laban (χοροθεραπεία), στο Ελληνοβρετανικό Κολλέγιο. Διαθέτει Certificate of Attendance στο Play Therapy, στο StoryPlay® και στο Circle of Security από την Play Therapy Greece.

Ασχολήθηκε με το θέατρο στην εκπαίδευση ως εμψυχώτρια, ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας για πάνω από μία δεκαετία. Έχουν ανέβει στην θεατρική σκηνή περίπου δέκα πρωτότυπα έργα της, ενώ είναι βραβευμένη με το 1ο βραβείο Μπελιέ για την καινοτομία της στο εκπαιδευτικό θέατρο ως συγγραφέας και σκηνοθέτης.

Υπήρξε Course Director στο «Mikro Theatro» εντάσσοντας στην Παιδαγωγική του Θεάτρου το σωματικό θέατρο, από το 2005 ως το 2012, δημιουργώντας την τεχνική “body-music theater”.
Σχεδίασε το «art in action» για επιχειρήσεις, κάνοντας βιωματικά σεμινάρια επικοινωνίας και ηγεσίας σε εταιρίες από το 2008 ως σήμερα.

Ασχολείται με τη διδασκαλία από το 2002 σε φορείς όπως το Μικρό Πολυτεχνείο, το mikro theatro, την Play Therapy Greece και το Κολλέγιο Ανθρωπιστικών Επιστημών ICPS.

Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε πολλές επιστημονικές ημερίδες, όπως στη 2η Διημερίδα της ΕΠΒΕ (Ελληνική Προσωποκεντρική και Βιωματική Εταιρεία) και έχει υλοποιήσει προγράμματα πολιτιστικής εκπαίδευσης σε πολλούς δήμους της χώρας

Σχεδιάζει και υλοποιεί Δημιουργικές Ομάδες ενηλίκων, εταιρικά προγράμματα και ασκεί τη συμβουλευτική ψυχοθεραπεία σε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες.
Υλοποιεί προγράμματα πολιτιστικής εκπαίδευσης σε ιδρύματα όπως: τα παιδικά χωριά SOS, η δομή ΠΛΟΕΣ, το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού Βόλου, το Μουσείο Κοτσανά και η UNICEF.

Είναι Founder & Course Director στο Κέντρο Βιωματικής Εκπαίδευσης Παιχνιδόσωμα (Κ.Β.Ε.Π.) και trainer στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (experiential μοντέλο Προσωποκεντρικής θεώρησης) στην Play Therapy Greece.

Το επιστημονικό της έργο βασίζεται στη μελέτη του ανθρωποκεντρικού μοντέλου, έτσι όπως αυτό διαφαίνεται μέσα στη μεθοδολογία «Παιχνιδόσωμα». Η έρευνά της έχει πάρει τιμητική διάκριση από το Πανεπιστήμιο Ψυχολογικών Επιστημών του Strathclyde.

Κατερίνα Νταλαμάγκα

Νταλαμάγκα Κατερίνα

H Κατερίνα Νταλαμάγκα, μετά από πολυετή εμπειρία στο marketing και στη διοίκηση επιχειρήσεων, την κέρδισε η αγάπη της γύρω από τον τον ψυχισμό του ανθρώπου κάτι που την οδήγησε σε σπουδές Συμβουλευτικής όπου και απέκτησε Master of Science in Person-Centered Counselling από το πανεπιστήμιο του Strathclyde.

Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της γύρω από την συναισθηματική ευεξία των παιδιών και τη λειτουργία της οικογένειας την ώθησαν στο να εκπαιδευτεί στην Παιγνιοθεραπεία από την Play Therapy Greece και την APAC, καθώς και στο Filial Play Coaching.

Έχει εξειδικευτεί στο Αναπτυξιακό Τραύμα μέσω του μοντέλου SMART (Sensor Motor Arousal and Regulation Treatment), έχει εκπαιδευτεί στο StoryPlay, από την Joyce Mills και στο Still Quite Place (Mindfulness για παιδιά και οικογένειες).

Είναι πιστοποιημένη Κλινική Επόπρια μέσα από το Παιχνίδι και την Τέχνη. Έχει αποτελέσει επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού και μέλος της συγγραφικής και ερευνητικής ομάδας του Προγράμματος Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής για παιδιά, «Η Πυξίδα του Εαυτού μου», το οποίο έχει εφαρμοστεί σε δημοτικά σχολεία της Αθήνας. Έχει συμμετάσχει στα master classes του Οργανισμού «Χαρισμάθεια» ως επιστημονική συνεργάτης με στόχο την αυτογνωσία και την κοινωνική ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών.
Σήμερα εργάζεται ιδιωτικά με ενήλικες, παιδιά, εφήβους και οικογένειες.

Σπυριδούλα Σταμπολάκη

Σταμπολάκη Σπυριδούλα

Μέσα από διάφορες διαδρομές επέλεξα και είμαι Ψυχολόγος από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο από το 2009 και κάτοχος Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος.
Έχω ειδικευτεί στην Προσωποκεντρική Προσέγγιση Ψυχοθεραπείας, στο ICPS, τις χρονιές 2008-2011. Έλαβα επίσης εκπαίδευση  Εποπτείας Προσωποκεντρικής Προσέγγισης από το Focusing και λίγο αργότερα Κλινικής Εποπτείας με δημιουργικά μέσα από την Play Therapy Greece.
Έχω κάνει διάφορες εκπαιδεύσεις που με έχουν εμπλουτίσει και διευρύνει σε θεωρητικό επίπεδο.
Είμαι ιδιοκτήτρια του Γραφείου Ψυχολογικής Υποστήριξης και Διεύρυνσης Προσώπου «Διεύρυνσις» στα Χανιά, όπου θεραπεύω, εποπτεύω, διοργανώνω αυτοτελή βιωματικά εργαστήρια και ομιλίες.
Είμαι ανύπαντρη μητέρα και έχω την τιμή να μεγαλώνω τον Άγγελό μου.  Ασχολούμαι ιδιαίτερα με τη Δυσλεξία και τη ΔΕΠΥ, καθώς έχω και εγώ και το παιδί μου.
Έχω ενδιαφέρον και είμαι γεμάτη περιέργεια για το σύμπαν, τη δόμηση του ανθρώπινου ψυχισμού και λειτουργία της συμπεριφοράς, τις Τέχνες, τον χρόνο και τον χώρο, για κάθε μικρόκοσμο και μακρόκοσμο.
Κάνω όνειρα και σχέδια συνέχεια και λατρεύω την έννοια της «Ελευθερίας».

Χριστίνα Ρασιδάκη

Ρασιδάκη Χριστίνα

Η Χριστίνα Ρασιδάκη έχει σπουδάσει ψυχολογία και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στις συμβουλευτικές σπουδές. Εργάζεται ως έγκριτη προσωποκεντρική ψυχοθεραπεύτρια. Ειδικεύεται στη μέθοδο AEDP, Accelerated Emotional Dynamic Psychotherapy, μια από τις νέες μεθόδους ψυχοθεραπείας με επικέντρωση στο τραύμα. Είναι επίσης σύμβουλος γονέων και εκπαιδευτικών, γνωστή και για τις ενδυναμωτικές ομιλίες και τα διαδραστικά σεμινάριά της. Έχει εκπονήσει τα προγράμματα εκπαίδευσης της μεθόδου 3Step Αποτελεσματική επικοινωνία στα δύσκολα που διδάσκεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς παιδιών όλων των βαθμίδων καθώς και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει διδάξει στο Βρετανικό Open University, σε σχολές εναλλακτικών θεραπειών, υπήρξε επιστημονική σύμβουλος της πλατφόρμας Live Without Bullying και συμμετείχε στο σχεδιασμό προγραμμάτων της ΕΕ για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού. Είναι συγγραφέας των: Μέθοδος 3Step Αποτελεσματική επικοινωνία, Πετυχαίνω στο γυμνάσιο, Σχολικός εκφοβισμός: Bullying (εκδ. Πατάκη), και του Σέργιος ο ρινόκερος (εκδ Μεταίχμιο).

Τατσάκη Άννα

Τατσάκη Άννα

Η Άννα Τατσάκη είναι Ψυχολόγος (University of Central Lancashire), κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και έχει μεταπτυχιακό στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική (University of Strathclyde).

Είναι πιστοποιημένη από το ICEEFT ως θεραπεύτρια Ζεύγους (Emotionally Focused Therapy) και έχει συνεργαστεί με το Ελληνικό Κέντρο Focusing ως συν εκπαιδεύτρια στη θεραπεία ζεύγους.
Έχει επίσης ειδικευθεί στην τραυματοθεραπεία EMDR και CRM.

Είναι ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας (ΕΠΒΕ). Είναι επίσης μέλος της EMDR Hellas.
Από το 2012 διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στην Αθήνα και εργάζεται τόσο με ζευγάρια όσο και ατομικά.

Τζένη Τσίρου

Τσίρου Τζένη

Η Τζένη Τσίρου είναι κάτοχος Μ.Sc στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική & Ψυχοθεραπεία από το Πανεπιστήμιο Strathclyde-Glasgow και πτυχίου Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Σύμβουλος με ενήλικες και ζευγάρια.
Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της στην «Συναισθηματικά Εστιασμένη Θεραπεία για Ζευγάρια» (EFT) και στην τραυματοθεραπεία EMDR.
Επιπλέον, είναι ενεργό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Προσέγγισης (HAPCEA) και μέλος της EMDR-Hellas.

Φραντζέσκα Φραντζεσκάκη

Φραγκιουδάκη Φραντζέσκα

Η Φραγκιουδάκη Φραντζέσκα είναι ψυχολόγος – παιγνιοθεραπεύρια. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία. Έχει επιπλέον εξειδικευθεί στη μέθοδο EMDR. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει προγράμματα όπως κλινική ψυχοπαθολογία στο Αιγινήτειο νοσοκομείο, εξειδίκευση στις Παιδοψυχιατρικές Διαταραχές στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐας Κυριακού, ψυχομετρικά και προβολικά τεστ, στο filial play coaching, circle of security, storyplay.
Έχει εργαστεί στη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του νοσοκομείου Παίδων & Αγλαΐα Κυριακού, στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Αθηνών, στο Συμβουλευτικό σταθμό Δήμου Πετρούπολης, στο κέντρο ημέρας Ανοιχτή Αγκαλιά, σε κέντρα ειδικών θεραπειών και στο παιδοψυχιατρικό τμήμα του νοσοκομείου Σωτηρία.
Έχει πραγματοποιήσει σχολές γονέων τόσο στο Δήμο Πετρούπολης όσο και στο νοσοκομείο Σωτηρία. Έχει υπάρξει μέλος της ομάδας οικογενειακής θεραπείας του Ιατροπαιδαγωγικού τμήματος Ν. Σμύρνης και του Κέντρου ψυχικής υγείας Αθηνών. Τα τελευταία χρόνια διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Νέο Ψυχικό
Παράλληλα, έχει υλοποιήσει ερευνητικό πιλοτικό πρόγραμμα έγκαιρης ανίχνευσης και αντιμετώπισης συναισθηματικών δυσκολιών στο Δήμο Πετρούπολης ενώ άρθρο της έχει δημοσιευθεί στο Journal of Developmental Psychobiology.

Κάλλι Τρεμπέλα

Κάλλι Τρεμπέλα

Η Κάλλι Τρεμπέλα είναι προσωποκεντρική ψυχοθεραπεύτρια, κάτοχος του Ευρωπαϊκού Πιστοποιητικού Ψυχοθεραπείας (ECP), με τετραετή εκπαίδευση στην προσωποκεντρική προσέγγιση (Pg.D. in Person-Centered Counselling). Μέλος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας, της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδος και της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματιών Προσωποκεντρικής & Βιωματικής Προσέγγισης.
Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Γονέων στη μέθοδο του Αποτελεσματικού Γονέα από την Gordon Hellas και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Διαλογισμού από την Fédération francophone de Yoga Canada.
Η αγάπη της για τον πολιτισμό, την τέχνη και την εκπαίδευση την οδήγησε σε σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό, στη Δημιουργική Γραφή (ΜΑ) καθώς στο μεταπτυχιακό της Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Ε.Α.Π. Ερευνητικό της ενδιαφέρον αποτελεί η διευκόλυνση της θεραπευτικής/εκπαιδευτικής διαδικασίας των ενηλίκων με βάση τις προσωποκεντρικές αρχές, μέσω της Τέχνης. Είναι μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων.
Εργάζεται ως προσωποκεντρική ψυχοθεραπεύτρια με ενήλικες δια ζώσης και μέσω διαδικτύου, σε ατομικές συνεδρίες (θέματα: αυτοεκτίμησης, σχέσεων, φόβων, άγχους/στρες, οικογένειας, απώλειας/πένθους), σε ομαδικές συνεδρίες (ομάδες προσωπικής ανάπτυξης, ομάδες γονέων) και διοργανώνει ψυχοεκπαιδευτικά/βιωματικά εργαστήρια, με αρωγό την Τέχνη. Είναι δημιουργός του προγράμματος «breath and smile» πρόγραμμα διαχείρισης στρες, μέσω του διαλογισμού ενσυνειδητότητας.
Έχει συνεχή εποπτεία και εκπαίδευση, διασφαλίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών της.

ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2024
ΑΘΗΝΑ

3-ΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

Δείτε περισσότερα

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2024
ΑΘΗΝΑ

INSIGHTFUL PLAY - DIPLOMA

Δείτε περισσότερα

ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ
ΑΘΗΝΑ

INSIGHTFUL PLAY - CERTIFICATE

Δείτε περισσότερα

22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024
ΑΘΗΝΑ

CERTIFICATE IN THERAPEUTIC PLAY SKILLS

Δείτε περισσότερα

23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024
ONLINE

CIRCLE OF SECURITY - PARENTING

Δείτε περισσότερα

Circle of security - Ομάδα Γονέων